iAduan  bertujuan untuk memudahkan pelanggan yang  berurusan bagi mendapat maklumat dan perkhidmatan yang  cepat dan tepat  secara dalam talian.
Fungsi iAduan ialah:
a. melayani pelanggan yang berurusan meliputi pertanyaan,  aduan dan maklum balas pelanggan
b. menjalankan fungsi perkhidmatan helpdesk kepada  pelanggan yang berurusan
c. membuat kajian dan pengukuran tahap  kepuasan pelanggan serta mengemukakan cadangan  penambahbaikan
Sila kemukakan aduan/pertanyaan anda melalui menu Borang Aduan Pelanggan.
Maklum balas oleh pihak KKBB boleh dirujuk melalui menu Maklum Balas Pelanggan.
  
    
      |  
 |  | Kolej Komuniti Bandar Baharu NO. 1, JALAN SYARIAH
 34950  BANDAR BAHARU
 KEDAH
 
 05-7169539
 
 | 
    
      |  |  |  | 
    
      |  |  |  |