Sistem Pengurusan Aduan Pelanggan 

iAduan

Kolej Komuniti Bandar Baharu


    Id Staf:  
    Katalaluan:
  • Borang Aduan Pelanggan *
  • Semak Maklum Balas Pelangan
  • Menu iKKBB

Sistem Pengurusan Aduan Pelanggan

iAduan bertujuan untuk memudahkan pelanggan yang berurusan bagi mendapat maklumat dan perkhidmatan yang cepat dan tepat secara dalam talian.

Fungsi iAduan ialah:

a. melayani pelanggan yang berurusan meliputi pertanyaan, aduan dan maklum balas pelanggan

b. menjalankan fungsi perkhidmatan helpdesk kepada pelanggan yang berurusan

c. membuat kajian dan pengukuran tahap kepuasan pelanggan serta mengemukakan cadangan penambahbaikan


Sila kemukakan aduan/pertanyaan anda melalui menu Borang Aduan Pelanggan.

Maklum balas oleh pihak KKBB boleh dirujuk melalui menu Maklum Balas Pelanggan.




  Kolej Komuniti Bandar Baharu
NO. 1, JALAN SYARIAH
34950  BANDAR BAHARU
KEDAH

05-7169539
     
   
Copyright © 2019 Kolej Komuniti Bandar Baharu iAduan